fredag den 7. september 2012

Dejlig fredag :-)


Vi har de lækreste hindbær i haven for tiden.
Jeg vil tro at det er en slags sensommer bær.
De er kæmpe store og jeg er endnu ikke stødt på en eneste orm.
Anna My elsker dem og ved lige præcist hvad vi skal når vi nærmer os den del af haven.
:-)


En lille skildpadde.
:-)
Gad hvide,,, hvordan Anna My har fået tæppet over sig på den måde
???
:-)


AnneMor og fundet denne gå-stol på loftet.
Den er helt fra min barndom og den er et hit.
Ved godt at det ikke anbefaldes at bruge dem længere,,, men kan virkelig ikke se at det skader.. når barnet ikke sidder ret meget i den.
:-)
Jeg kravlede og gik i hvert fald da jeg var 10 måneder, så helt skidt går det vist ikke.
Alt med måde.
:-)


I dag har vi haft besøg af KusineSigrid og hende forældre.
:-)
Det har været såen en hyggelig dag og KusineSigrid er velnok sød.
:-)
Anna My var meget optaget af sin søde kusine og rørte meget forsigtigt ved hende.
:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar