mandag den 24. september 2012

Hyldebærdsaften fra Paradiset :-)


Imens Anna My og jeg mødtes med de søde damer og babyer i mødregruppen i går, ja så lavede min Skatling, hyldebærsaft til os.
Åhh.. hvor var det dog tiltrængt til min dumme hals og åhh hvor smager det dog bare dejligt.
:-)


Lidt fornyelse i Anna Mys legehjørne.
Frøknen er jo blevet stor og det var tid til at sortere "babylegetøjet" fra.
Mærkeligt, at skulle gøre det allerede, men nødvendigt.
(Synes jo bare at Anna My stadigvæk er så lille)
:-)
Nu er det især DukkeLise, Cirkeline, tøjdyrene, ærteposerne i kufferten, træklodserne og tårnet med ringene, der er sjove.
Men DukkeLise er altså bare den bedste.
:-)


De sidste blomster fra haven.
:-)


...Og et kig ud til Anna My, som sover så sødt under træerne, i læ for vinden, der suser godt i dag.
:-)


Der ER tændt op i brændeovnen.
Det er virkelig blevet efterår her i DetLilleBondehus.
:-)
Det er nu det begynder at gå op for os, at vi er flyttet i hus og at man ikke bare lige tænder for fjernvarmen.
Vi har dog oliefyr, men varmenen far brændeovnen er bare den bedste (og billigste).
:-)
Alle kravl er også begyndt at trænge ind til os og vi har fanget den første mus.
Eller rettere, Rasmus, har fanget den første mus.
Jeg må indrømme, at det kan jeg bare ikke ha med at gøre.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar