torsdag den 20. september 2012

Når skorstenen oser :-)


Når man går udenfor og det dufter af røg fra skorstenen, ja så ved man, at det er ved at være efterår.
:-)
Det er så hyggeligt.
Det har faktisk været rigtig koldt i dag.
Anna My havde sin flyverdragt på for første gang i går på cykelturen.

Jeg kan godt lide denne årstid.
Tager mig selv i, at gå og glæder mig lidt til det bliver vinter.
Nok også fordi, så bliver det jul, og jul elsker jeg jo bare.
I år bliver noget særligt.
Vi skal rigtig julehygge her hjemme i december.
Vi skal pynte op, bage julesmåkager og høre julemusik.
:-) 
Men... ved godt at det er tidligt at tale om julen, men jeg glææææder mig bare såen.

Forlenden dag bagte jeg denne første æblekage af egen avl.
:-)
Kan i høre selv tilfredsheden
???
:-)


Jeg vil liige prale lidt med vores kæmpe hindbær.
Igen igen....
De er bare lækre.
Anna My og jeg har plukket en del i dag og lagde dem derefter i fryseren.
Måske jeg laver marmelade af dem en dag, hvor jeg liige synes, at jeg får lyst til det.
:-)


Anna My har fået legekuler af sin Moster Linse.
Problemet var bare, at de rullede væk hele tiden.
Derfor tog Anna My og moren i BR en dag og fandt denne løsning.
:-)
Det er bare skægt.
:-)
Forresten, BedsteOlde :-) Se lige her :-)
Den så jeg inde på bloggen: "Krudtuglens mor"
(Christina har jeg gået på semenariet sammen med og vi har lavet bachelorprojekt sammen.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar