onsdag den 12. december 2012

Sygdom, gå ad hekkenfeldt til ....

Nu har jeg snart fået nok af sygdom og dårligdom
!!!!!!
Jeg skrænter og skrænter, det vil ingen ende ta'.
Det er ikke sjovt når jeg netop at startet på nyt job.
Træls signal at sende, synes jeg.
Men det er s.. svært at være noget for andres børn med sygdom der raser i kroppen.
Jeg sidder i skrivende stund i min sofa med dynen trukket godt op om ørene og har mega ondt af mig selv og dårlig samvigtighed over ikke, at være på arbejde.
Denne gang vil jeg være rask inden jeg tager på job igen.
BASTA.


Det med at komme for tidligt afsted er åbenlyst ikke en god ide.
Anna Mys næse løber og løber, så nej, det er ikke kun mig der er ramt.
Men når jeg tænker efter er det måske heller ikke så sært at vi skrænter.
Anna My og jeg har gået hjemme på barsel i over et år.
Isoleret fra alle bakterier, og starter arbejde i en daginstitution i november månede.
Anna My startede i dagpleje i oktober
- det må jo gå galt.
:-(
Heldigvis kom AnneMor et smut i går og hjalp med at passe Anna My, som elsker sine Kaj og Andreas på DVD.
Det er nu ingen skade til efter en lang dag i dagplejen, hvor der er bagt pebernødder og klippet julepynt.
Og mornen jubler over mere jule-børnekunst.
:-)
Se de meget fine streger der er tegnet.
:-)


Ved siden af alt denne sygdom sker der dog også nye gode ting i vores liv.
Anna My er begyndt at kravle og kan stå helt selv når der holdes fast i ting.
I dag har hun taget 2 skridt langs sofaen
:-)
Tror at tingene begynder at gå stærkt nu.
:-)
Det bedste ved at hele er at hun bare er så stolt og hun stråler som en sol.
:-)



Elsker sne
!!!
 

2 kommentarer:

  1. Håber du er rask kusine :) vi har også lige haft både en hoste bølge og en bræk skide bølge...og lidt pandehulehalløj var jeg også heldig med...
    Sæt hele familien på mælkesyrebakterier!! 70 % af immunsystemet sider i tarmkanalen!! Kram helt fra vesterbro

    SvarSlet
  2. God bedring til jer!
    Rigtig fin blog du har og en lækker lækker unge!
    Stort knus!

    SvarSlet