onsdag den 13. februar 2013

Mens vi venter...


Så er der tændt op i byen.
 Sidder og nyder synet imens jeg glæder mig over endnu en hyggelig dag i vores vinterferie.
Synes altså bare, at de lyshuse er så fine.
De er julegaver og fødselsdagsgaver.
Er så glad for dem.
:-)
En stor sten er i dag forsvundet fra mit hjerte.
Vi har endeligt fået den meget længe ventede plads i vuggestuen til Anna My.
Jeg kan mærkelig lettelsen i hele kroppen.
Glad, glad ,glad... og mange flere glad...
:-)


Anna My er tosset min sin røde dukkevogn.
:-)
Frøknen elsker, at vi fraser rundt i hele huset og det kan ikke gå stærkt nok.
:-)
Dog bliver DukkeLise og DukkeNy også ofte puttet i og puttet ud.
Anna My har helt sikkert "ordnergenet"
I dag susede vi altså også lige en tur imens vi ventede på dem her....
:-)


Mosteren, kusinen og fætteren fra DetLilleGuleHus i Århus.
:-)
Viktor gemmer sig vist eller har han trukket sig fra de skøre tøser?
Men han var her sørme også.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar