mandag den 11. februar 2013

Vinterferie i DetLilleHvideBondehus :-)


Tilbage efter blogdød...
:-)
Har simpelthen ikke haft overskud til at blogge længe.
Som jeg tidligere har skrevet, har vi været ramt frygteligt af sygdom - Den skrækkelig influenza og mellemørebetændelse (heldigvis ramte det kun mig, altså mellemørebetændelsen)
Havde glemt hvor frygtelig en smerte det er. Er så glad for at Anna My gik fri denne gang.
Men, nu håber jeg, at jeg atter er tilbage ved tasterne med jævne mellemrum.
:-)
Der er jo sket den del siden sidst.
Jeg forsøger liige at råde bod på den laaaange pause med en opsummering på vores landliv.
:-)
I fredags gik Anna My og jeg på ferie
:-)
Det er en skøn følelse.
Det eneste der er galt er, at Rasmus ikke har ferie.
:-(
Lørdag kom Tante Line og Onkel Dreas.
De to søde skal være forældre til august.
Er det ikke bare fantastik
??
:-))))
OG jeg skal hermed være FASTER.
Uhh.. Det bliver så spændende.
:-)
Dreas skulle hjælpe Rasmus med vores byggeprojekt.
Line, Anna My og jeg skulle hygge.
Den ALTID betænktsomme Tante Line havde bagt og medbragt fastelavnsboller.
:-)
Så fine de er.
:-)


Det første forårstegn her i DetLilleHvideBondehus.
Påskeliljer
:-)
De er da bare så skønne at kigge på.
Trænger virkeligt snart til forår og lys.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se vores have spire og opleve denne skønne årstid her på landet.
:-)


Lørdag eftermiddag kom FrankeFar med de her tre shelters.
To af dem skal stå nederst i vores have ved det kommende bålsted.
:-)
Det bliver helt fantastisk, at kunne overnatte udendøres til sommer.
Den sidste skal bruges til hønsehus.
Rasmus skal lige bygge det en smule om, før det bliver en god hønsebolig.
Jeg skal selvfølgelig nok blogge om det når vi for arrangeret det hele.
:-)


Anna My elsker sine gule gummistøvler og leger meget gerne i dem.
:-)


DukkeLise fik sit første bad i stuen.
Anna My gik op i det med liv og sjæl.
Så sødt at iagttage.
:-)


I dag har BedsteMor, Anna My og jeg været på bytur i Århus.
Cafebesøg var selvfølgelig med i hyggeturen og vi nød det alle sammen rigtig meget.
Det var dejligt at komme tilbage til Århus et smut.
Jeg savner lidt byen, men elsker at bo i DetLilleHvideBondehus.
:-)
Imens knoklede Rasmus, FarBjarne og Nikolaj hjemme med vores byggeprojekt.
Der skal nok komme opdateret billede fra byggepladsen.
:-)
Uhh det bliver SÅ dejligt når det bliver færdigt.

Resten af ugen skal vi meget bevidst blot slappe af og samle kræfter til at komme helt opvenpå sygdommen.
Fredag skal vi dog til Børkop på barselsbesøg.
Min barndomsveninde Kralle har fået endnu en dejlig lille dreng. 
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar