mandag den 8. april 2013

Kreativiteter :-)


Gul som solen, er farven på de her... 
:-)


Bogkasserne til Anna Mys nye værelse.
:-)
Ja.. jeg er i god tid, men jeg har mange projekter der skal være færdig inden, den lille frøken får sit nye værelse.
:-)
Nu er de malet første gang, de skal helt sikkert have en eller to gange mere.
:-)
Er vild med farven og tror at de bliver SÅ fine med mit Smølfetapet i.
:-)
Kommer lidt i sommerhumør af den solgule farve.
:-)
SOMMER KOM NU!


De her er til vores nye soveværelse.
:-)
Jeg skal finde noget fint tapet, som skal i bunden af dem og så skal de være vores nye sengeborde.
:-)
Jeg har rigtig fået "ordnet" her til aften.
Der er planet Stedmoderblomster i krukker... uhh det er fint.. 
Endnu mere forår/sommerstemning.
:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar