tirsdag den 16. april 2013

Landbilleder:-)


Landlivet i DetLilleHvideBondehus går sin forårsgang og i dag er det Dronningens fødselsdag.
:-)
Anna My nyder sin sandkasse og der bliver smagt på alle herlighederne i haven.
Delikatesserne kan f.eks. være flis, jord, græs, blomster, sand og meget mere..
Uhmmm lækkert.
:-)


Endnu et husdyr til DetLilleHvideBondehus.
Hesten her, bragte virkeligt lykke i det lille hjem.
Den skulle smides ud på mit arbejde, så skyndte mig at snuppe den, da jeg vidste at der var en lille frøken, som vil blive ovenud lykkelig for den.
Den har fået nyt liv og får en masse kys og kram.
:-)


Hønsene er tøet op igen, men har desværre fået nogle skader af frosten.
:-(


Moren i DetLilleHvideBondehus har som førskrevet plantet Stedmoderblomster rund omkring.
:-)
Uhh de er fine.


Den her meget grimme kasse/krukke står midt på vores gårdsplads.
Under pladen findes et dybt hul, så den skal om ingen omstændigheder fjernes, før det er fyldt op!
Det er resterne fra det gamle vandværk.
Der måtte derfor gøres noget og tænkte, at flotte blomster i hvert fald ingen skade vil gøre.
:-)


Flere Stedmoderblomster på pladsen udenfor terrassedøren.
:-)



Se!!!
:-)
Vi har en Rhododendronbusk i vores have.
Som jeg altid har ønsket mig.
:-)
Det vare ikke længe før den springer ud.
:-)


Skatlingen har beskåret frugttræerne, så der er fyldt med grene i hele haven i tiden.
:-)


Påskeliljerne er lige på trapperne.
:-)


Og Tullierne kommer også fint.
:-)


Tullipantræet, som Anna My og jeg gav Rasmus i fødselsdagsgave kommer også rigtig fint.
:-)
Glæder mig til det er blevet stort og mægtigt..
De er så fine så fine..
:-))


RasmusSkatling knokler lige nu på 1. sal...
Jeg kan næsten fornemme støvet der blæses ud fra vinduerne..
:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar