lørdag den 11. maj 2013

Purløg og dejlige overraskelser:-)


Nogen kan godt lide purløg fra haven -
:-)
og nogen har på forskud fået "mors dags gave"
:-)
Er jeg ikke bare heldig?
Jeg blev kørt til et planecenter og måtte købe fine blomster til terrassen.
Føler mig meget meget heldig...
Det var en aftale som LilleMy og faren havde lavet.
:-)
Æjjj... heldige mig..
:-)


Det hele puffer bare i disse dage.
Det hele vokser for hver dag der går og det er en fornøjelse at være vidne til.
:-)
Rabarberne vokser på livet løs og er snart klar til at blive til noget lækkert.
:-)


Og se lige en gang....
:-)
Rododendronen er næsten sprunget nu.
:-)
:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud! Vi kunne høste de første rabarber i weekenden. Det var dog i sommerhuset, og herhjemme bliver der nok først plantet nogen til næste år. Jeg glæder mig allerede til at følge væksten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også bare rigtig meget til de er store og klar til brug. Kastede liget et blik på din blog.:-) Det er godt nok nogle fine billeder og lækre retter du får lavet:-)

      Slet