søndag den 21. juli 2013

Trutti Frutti - Åh du søde :-)


Jeg er blevet ret glad for min Trutti Frutte saftkoger, må jeg sige.
Her til aften skar RasmusSkatling en af de store grene på kirsebærtræet ned.
Den skulle alligevel ladet livet sidst på sommeren, hvor kirsebær og blommetræerne skal beskæres.
Vi fik på den måde fat i alle de lækre bær, som sad øverst oppe.
De blev til saft,,, uhmmm
:-)
Vi kan næsten ikke spise flere og det er også rigtig lækkert at lave saft af dem.
Glæder mig til at Anna My skal smage det i morgen, når hun kommer hjem fra første dag efter ferien i vuggenstuen. 


Det blev til 2 flasker kirsebærsaft og så fik jeg lige fyldt lidt mere sukker i solbærsaften fra forleden dag.
Den var alligevel blevet for sur på grund af for meget citronsyre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar