mandag den 19. august 2013

Sensommer i DetLilleHvideBondehus:-)


Vi har fået en lille ny kusine
!!!!
:-)
Tante Line fødte tirsdag den 13. august den sødeste lille pige.
Hvor er hun dog bare sød.
:-)
Et nyt lille bitte menneske har set dagens lys og to søde mennesker er blevet forældre.
Det største i livet - hvis I spørger mig.
:-)
Og... jeg er blevet faster, en ny titel.
Det er sørme ikke værst - jeg er meget stolt.
:-) :-)
TILLYKKE sødeste Line og Dreas.
:-)

Anna My er vild med sin sansegynde.
Hvem vil ikke være det? 
Tænk at kunne ligge og kigge op i den store trækrone, imens man blive gynget frem og tilbage og rundt.
Det kan jeg i hvert fald godt se det skønne i.
:-)


En kasse eller en hat - hvem ved...
:-)


Anna My og jeg var en søndag med Onkel Dreas ude at køre majetærsker.
Det var brand hyggeligt og vi holdt ud i nærmest 2 timer. 
:-)
Godt at man er lidt bonderøv.
:-)


I lørdags var Anna My og jeg på bytur i dejlige Århus.
Åhh jeg kan savne den by. 
Det er skønt at vende tilbage en gang imellem.
Mysse elsker busser og vi vinker rigtig tit til mange af slagsen.
Derfor måtte vi selvfølgelig ud og køre i en.
Vi parkede i vores gamle kvarter og tog bybussen ned i byen.
:-)
Det var stort.
:-)


Det er livet.
:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar