lørdag den 13. september 2014

Nye tider:-)


Så kom lillebror, som skal hedde Storm til verden.
Den 15. juli kl. 19:49. 4525 g og 54 cm lang.
Fødslen tog i alt 5 timer og gik godt.
Eller.. 
Har efterfølgende fundet ud af via min læge, at Storm faktisk brækkede kravebenet under fødslen, så helt godt gik det ikke.
Den lille mand har det dog fint, og det er helet som det skal.
Men jeg må da ærligt indrømme at jeg blev lidt overrasket over at det ikke var noget der blev opdaget på sygehuset efter fødslen.
Nu døjer vi lidt med tårekanalen der er stoppet. 
Den går vi og venter på vil åbne sig, så der kommer et naturligt flow i lille Storms øje.

Ellers har vi det godt. 
Det har været en hård tid, hvor vi alle fire har skullet finde vores nye roller.
Må indrømme at det har været svære end jeg havde regnet med, at blive mor til 2.
Anna My har også været forvirret og haft svært ved sin nye rolle.
Det er nok bare sådan det er, men når man er en sensitiv person, som jeg er, ja så, er det er ordentlig omgang.

 Anna My er meget glad for sin lillebror.
Det er bare svært pludselig at skal dele sin mor og far med en anden.
Men Anna My klare det bare så flot.

Du og jeg, Anna My - du og jeg, Storm.
:-)
Som Emil og Alfred vil have sagt det..
:-) 


Sommeren i billeder
:-)
 




Midt i alt travlheden, får jeg også lavet lidt barselssysler.
:-)
Bogkasser til vores soveværelse med Ferm Living tapet og bogkasse med retro elefanter til Storms værelse og en reol Holly's tapet til Anna Mys værelse.
:-)


 Så stor er man nu
:-)
2 måneder på mandag.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar