onsdag den 13. juli 2016

Så længe siden.....

Bloggen har ligget død længe nu, men det er på tide at genoplive den. Der har dog været liv i Instagram profilen så helt inaktiv har jeg ikke været.
Jeg håber at der stadigvæk er nogen derude der har lyst til at læse med 
:-)
Vi har sommerferie nu og nyder den i fulde drag.
Alle fire samlet i DetLilleHvideBondehus, det er livet!

Planerne er ikke store i år, vi skal bare være sammen, det er det bedste vi ved.
I går var vi på Naturcenter Randers. Det er et fantastisk sted, og der er i disse sommerferiedage opsat forskellige aktiviteter til hele familien.
Mine to var mildest talt begejstret og var nærmest ikke til at trække hjem.
Vi tog cyklerne derind og håbede på tørvejre, men... nej det blev det så overhovedet ikke og vi endte med at køre i skybrud og blev dejlige våde, men pyt.. Der findes ikke dårligt vejr, kun.....:-)
Børnene sidder godt i cyklen, det var kun de voksne der blev gennemblødte.


Vi havde madpakker med. Storm synes at det er stort, det med små madder pakket fint ind, tror han glæder sig til han skal i børnehave til næste år.
Regnen silede ned, heldigvis var der slået telt op, så rugbrøderne ikke blev til øllebrød.
Det var så hyggeligt.
:-) 


Anna My blev helt forelsket i de kæmpestore kaniner.
Det var svært at give slip igen, måske er det sådan nogle vi skal have næste gang, og så håber vi på, at de kan gå i fred for naboens dumme hund.


Udkig ud over Gudenåen. Fantastisk syn... 


Haven er ved at springe ud og vise sig fra sin bedste side.
Åh hvor bor vi godt her i DetLilleHvideBondeHus.
Det er i år 4. år vi bor her og jeg sætter pris på det hver dag.
Jeg vil ikke bytte for noget i hele verden.
Jeg elsker stilheden, duften, naboerne og luften under vingerne.
Om aftenen kan vi næsten høre græsset gro,, øhh... nogle gange vil jeg ønske at det ikke voksede så hurtigt. Åh gud vi bruger lang tid på det græsslåning, læs 7-8 timer om ugen.. Vi har heldigvis lige fået ny havetraktor, det hjælper lidt på det. Men ellers klager jeg bestemt ikke 
:-)


Jeg går i disse dage og forbereder Storms 2 års fødselsdag. 
Det er en stor dag og det skal være en festdag. 
Jeg kan godt lide at gøre lidt ekstra ud af det, synes at det er vigtigt at fejre det med manér. 


Jeg vil i år forsøge mig med Popcakes - kager på pinde.
Det er lidt et sats, for har aldrig lavet dem før så de skal sidde i skabet første gang, det håber vi så at de gør 
:-)











1 kommentar:

  1. Kunne i ikke lade være med at klippe alt græsset kusine? Og lade noget stå som vild eng? Kh Christina

    SvarSlet